1. KONTEKST

1.1

Niniejszy Regulamin („Regulamin”) ma zastosowanie, kiedy jako konsument („Klient”) składasz zamówienie na stronie internetowej BANANA.sklep.pl i innych powiązanych stronach („Strona internetowa”). "Niniejszy Regulamin ma zastosowanie tylko w przypadku klientów będących osobami prywatnymi. Umowa jest zawierana przez Ciebie i Firmę Handlową "Styl" Małgorzata Szymko, z siedzibą przy ul. Zamkowa 17, 62-020 Swarzędz, posiadającą numer NIP 7771006926, numer REGON 004810760. Szczegółowe dane kontaktowe i inne informacje o Firmie Handlowej "Styl" Małgorzata Szymko zostały przedstawione na stronie internetowej. Regulamin dotyczy tylko Klientów będących konsumentami.


1.2

Aby złożyć zamówienie poprzez stronę internetową, Klient musi mieć ukończone 18 lat. Firma Handlowa"Styl" Małgorzata Szymko, zastrzega sobie prawo do odrzucenia lub zmiany zamówienia Klienta (np. jeżeli Klient podał niewłaściwe dane i/lub w przeszłości nie dokonał zapłaty lub na jego koncie widnieje zadłużenie).


1.3

Firma Handlowa"Styl" Małgorzata Szymko, nie ponosi odpowiedzialności w przypadku, gdy produkty zostały wyprzedane, a także za błędy w obrazach lub w pisowni na stronie internetowej, na przykład błędy w opisie produktu lub specyfikacji technicznej, niedokładnie podaną cenę i zmiany cen (na przykład w przypadku zmiany cen dostawców, zmiany kursów wymiany walut) lub niewłaściwe informacje dotyczące stanu magazynowego danego produktu. Firma Handlowa"Styl" Małgorzata Szymko, ma prawo do sprostowania takich błędów, a także do zmiany lub aktualizacji informacji w dowolnym czasie. Jeżeli przy produkcie zamówionym przez Klienta podana była niewłaściwa cena, Firma Handlowa"Styl" Małgorzata Szymko, powiadomi Klienta o tym fakcie i będzie czekać na zaaprobowanie przez niego zmienionej ceny przed realizacją zamówienia. Wszystkie obrazy prezentowane na stronie internetowej należy traktować jedynie jako ilustracje. Ilustracje takie nie gwarantują oddania dokładnego wyglądu, funkcji lub pochodzenia produktu. Firma Handlowa"Styl" Małgorzata Szymko, nie ponosi odpowiedzialności za informacje umieszczone na stronie internetowej podane przez firmy zewnętrzne. Każda cena podana przy plakacie dotyczy jedynie wydruku plakatu, ramy można zakupić oddzielnie i występują na stronie BANANA.sklep.pl w formie odrębnego produktu.


1.4

Strona internetowa i jej treść stanowi własność Firmy Handlowej "Styl" Małgorzata Szymko, lub firm przez nią licencjonowanych. Informacje te są chronione prawem autorskim i przepisami dotyczącymi marketingu. Oznacza to, że nie wolno kopiować ani używać bez uprzedniego uzyskania pisemnej zgody Firmy Handlowej "Styl" Małgorzata Szymko, znaków towarowych, nazw firm, nazw produktów, obrazów i grafiki, projektów, układu i informacji o produktach, usługach i innych treści.

2. KONTRAKTY I ZAMÓWIENIA

2.1

W celu złożenia zamówienia przez stronę internetową Klient musi zaakceptować Regulamin. Akceptując Regulamin Klient zobowiązuje się postępować zgodnie z jego zapisami w całości, potwierdza przeczytanie informacji o danych osobowych i plikach cookie i zgadza się na ich wykorzystanie zgodnie z przedstawioną tutaj polityką prywatności i Firmy Handlowej "Styl" Małgorzata Szymko,


2.2

Umowa zakupu jest zawierana w momencie, gdy Firma Handlowa"Styl" Małgorzata Szymko, potwierdza zamówienie Klienta, a Klient otrzyma pocztą elektroniczną potwierdzenie zamówienia z BANANA.sklep.pl. Firma Handlowa"Styl" Małgorzata Szymko, zachęca Klienta do zapisania potwierdzenia zamówienia do wykorzystania w razie późniejszej komunikacji w sprawie tego zamówienia z działem obsługi klienta Firma Handlowa"Styl" Małgorzata Szymko. Klient ma prawo anulować zamówienie do momentu jego potwierdzenia przez Firmę Handlową "Styl" Małgorzata Szymko. Jeżeli zamówienie zostanie anulowane, Firma Handlowa"Styl" Małgorzata Szymko, zwróci wszelkie opłaty wniesione przez Klienta lub firmę obsługującą jego kartę płatniczą lub kredytową w związku z tym zamówieniem.

3. INFORMACJE O KLIENCIE ITP.

3.1

Przy rejestracji konta użytkownika i/lub składaniu zamówienia Klient zostanie poproszony o podanie pewnych danych osobowych. Klient potwierdza, że podane informacje są prawidłowe i kompletne oraz że ponosi odpowiedzialność za wszelkie błędy w podanych informacjach. Informacje o przetwarzaniu danych osobowych przez Firmę Handlowę "Styl" Małgorzata Szymko, zostały przedstawione w polityce prywatności firmy stanowiących integralną część niniejszego Regulaminu.


3.2

Klient zobowiązuje się zadbać o to, by nikt poza nim nie korzystał z jego danych logowania. Klient nie ma prawa ujawniać nikomu swojej nazwy użytkownika ani hasła i musi zadbać o to, by wszelkie dokumenty z informacjami o nazwie użytkownika i haśle były przechowywane w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osobom nieupoważnionym. Klient bezzwłocznie powiadomi Firmę Handlową "Styl" Małgorzata Szymko,, jeżeli zaistnieje podejrzenie, że nieupoważniona osoba uzyskała dostęp do hasła Klienta. Jeżeli Klient nie powiadomi o tym Firmy Handlowej "Styl" Małgorzata Szymko, ponosi odpowiedzialność za wszystkie zakupy dokonane z wykorzystaniem jego danych logowania.

3.3

W przypadku podejrzenia, że Klient w niewłaściwy sposób korzysta ze swego konta użytkownika lub danych logowania lub w inny sposób narusza Regulamin, Firma Handlowa"Styl" Małgorzata Szymko, ma prawo zablokować dostęp Klienta do jego konta użytkownika. Firma Handlowa"Styl" Małgorzata Szymko, ma ponadto prawo do przypisania Klientowi nowych danych logowania.

4. CENY, OPŁATY I PŁATNOŚĆ

4.1

Ceny podane na stronie internetowej obowiązują przy zamówieniach składanych przez tę stronę internetową. Wszystkie ceny podane są w zł i nie obejmują opłat za płatność i wysyłkę, które podawane są oddzielnie. W przypadku krajów Unii Europejskiej cena artykułu obejmuje 25% VAT. W krajach spoza Unii Europejskiej cena nie obejmuje podatku VAT.

4.2

Klient może zapłacić za zakupy w sposób określony na stronie internetowej. Firma Handlowa"Styl" Małgorzata Szymko, ma prawo obciążyć Klienta płatnością w związku z zamówieniem. Firma Handlowa"Styl" Małgorzata Szymko, zastrzega sobie prawo do nieoferowania wszystkich metod płatności przez cały czas, ewentualnie do zmiany metody płatności, jeżeli metoda wybrana przez Klienta z jakichkolwiek powodów nie działa w momencie realizacji zamówienia. Ograniczenia dotyczące dostępnych metod płatności zostały przedstawione na stronie internetowej.

4.3

Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.

4.4

Dostępne formy płatności:
Karty płatnicze:

  • Visa
  • Visa Electron
  • Mastercard
  • MasterCard Electronic
  • Maestro

5. OFERTY SPECJALNE

Od czasu do czasu Firma Handlowa"Styl" Małgorzata Szymko, może przedstawiać na stronie internetowej oferty specjalne obejmujące warunki korzystniejsze niż przedstawione w niniejszym Regulaminie, na przykład w odniesieniu do płatności lub wydłużenia czasu odstąpienia od umowy. Warunki takie mają zastosowanie przez czas trwania oferty specjalnej i odnoszą się do produktów określonych przez Firmę Handlową "Styl" Małgorzata Szymko, w tej ofercie. Firma Handlowa"Styl" Małgorzata Szymko, zastrzega sobie prawo do wycofania takich ofert specjalnych w dowolnym czasie. Po zakończeniu lub wycofaniu oferty specjalnej obowiązują bez zmian zapisy niniejszego Regulaminu. Wszelkie oferty na określone produkty na stronie internetowej obowiązują przez ograniczony czas lub do wyczerpania zapasów.

6. DOSTAWA I WYSYŁKA

6.1

Produkty znajdujące się w magazynie są zwykle dostarczane w ciągu liczby dni roboczych podanej na naszej stronie internetowej. O ile nie uzgodniono inaczej (np. w związku z rezerwacją produktów, których nie ma w magazynie), dostawa zostanie zrealizowana nie później niż 30 dni roboczych po pisemnym potwierdzeniu zamówienia przez Firmę Handlową "Styl" Małgorzata Szymko, w potwierdzeniu zamówienia. Jeśli nie otrzymałeś zamówienia w podanym terminie dostawy, skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta nie później niż 30 dni roboczych od złożenia zamówienia.

6.2

Szacowany czas dostawy podany jest w potwierdzeniu zamówienia oraz przy danym produkcie na stronie internetowej. O ile wyraźnie nie uzgodniono inaczej, a dostawa trwa dłużej niż 30 dni roboczych i nie wynika to z winy Klienta, Klient ma prawo anulowania zakupu.


6.3

Jeżeli paczka ma zostać odebrana w określonym punkcie odbioru, Klient musi ro zrobić w czasie podanym w powiadomieniu. Paczki można zwykle odebrać osobiście, okazując ważny dokument tożsamości i numer zamówienia. Klient otrzyma powiadomienie o dostawie z informacją kiedy i gdzie może odebrać paczkę. Powiadomienie może zostać wysłane pocztą elektroniczną, pocztą tradycyjną, a także telefonicznie lub w wiadomości SMS, jeżeli Klient podał numer telefonu komórkowego. Jeżeli paczka nie zostanie odebrana, Firma Handlowa"Styl" Małgorzata Szymko, ma prawo obciążyć Klienta opłatą w wysokości 90 zł. W przypadku wyboru opcji dostawy do domu, pod adresem powinna być dostępna osoba, która odbierze przesyłkę.

7. PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

7.1

Dokonując zakupu produktów na stronie internetowej, Klient ma prawo odstąpienia od umowy w ciągu 90 dni. Oznacza to, że Klient ma prawo anulować każdy zakup, powiadamiając o tym Firmę Handlową "Styl" Małgorzata Szymko, w ciągu 90 dni od momentu, gdy Klient lub jego przedstawiciel odebrał zamówione produkty (czas na odstąpienie od umowy). Zwracane produkty muszą muszą zostać odesłane w takim samym stanie, w jakim zostały doręczone do klienta. Jeśli zwracany produkt będzie nosił ślady użytkowania, Firma Handlowa"Styl" Małgorzata Szymko, ma prawo pomniejszyć wartość zwrotu.


7.2

Akceptując Regulamin, Klient potwierdza, że prawo do odstąpienia od umowy nie dotyczy treści cyfrowych dostarczanych w sposób inny niż za pośrednictwem namacalnego nośnika i wyraża na to zgodę.


7.3

Klient otrzyma wyraźną informację w związku z zamówieniem produktu, którego nie dotyczy prawo do odstąpienia od umowy. Jeżeli produkt jest zapieczętowany, Klient nie może złamać pieczęci, jeśli chce skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy. Prawo do odstąpienia od umowy przestaje obowiązywać w momencie zerwania pieczęci przez Klienta. Termin „pieczęć” obejmuje również pieczęć techniczną, na przykład numer seryjny.


7.4

Korzystając z prawa do odstąpienia od umowy, Klient zobowiązany jest do uiszczenia opłaty za przesyłkę zwrotną i odpowiada za stan produktu po otrzymaniu go przez Klienta oraz podczas procesu zwrotu. Produkt należy odesłać w ciągu 14 dni od daty powiadomienia Firmy Handlowej "Styl" Małgorzata Szymko, o odstąpieniu od umowy. Produkt musi być w dobrym stanie i zostać bezpiecznie zapakowany - najlepiej w oryginalne opakowanie.


7.5

Jeżeli Klient skorzysta z prawa do odstąpienia od umowy, musi opłacić koszt wysyłki zwrotnej i ponosi odpowiedzialność za stan produktu po jego otrzymaniu i podczas realizacji przesyłki zwrotnej. Produkt należy zwrócić w ciągu 14 dni od daty powiadomienia Firmy Handlowej "Styl" Małgorzata Szymko, o odstąpieniu od umowy. Produkt należy dobrze zapakować, musi być w idealnym stanie, w oryginalnym pudełku i/lub opakowaniu. Wszelkie zwroty należy wysyłać do Firmy Handlowej "Styl" Małgorzata Szymko,, korzystając z metod i adresów podanych na stronie internetowej, które można znaleźć tutaj. W zależności od miejsca przeznaczenia Klienci mogą zostać obciążeni dodatkowymi opłatami związanym z odbiorem przesyłki. Opłaty takie obejmują cło, podatek VAT/podatki lokalne itp. Za wspomniane powyżej opłaty wyłączną odpowiedzialność ponosi Klient/Kupujący, nawet w przypadku przymusowego zwrotu przesyłki, tzn. przez dostarczeniem jej do Klienta. Więcej informacji na ten temat można uzyskać, kontaktując się z naszym działem obsługi klienta.


7.6

W przypadku odstąpienia Klienta od umowy Firma Handlowa"Styl" Małgorzata Szymko, zwróci kwotę, jaką Klient zapłacił za produkt wraz z kosztami wysyłki. Nie podlegają zwrotowi żadne dodatkowe koszty wysyłki wynikające z wybrania przez Klienta innej opcji niż dostawa standardowa oferowana przez Firmę Handlową "Styl" Małgorzata Szymko. Przy zwrocie części zamówionych produktów koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi. Firma Handlowa"Styl" Małgorzata Szymko, ma prawo odliczyć od zwracanej kwoty kwotę równą obniżeniu wartości produktu w odniesieniu do wartości pierwotnej, jeżeli takie obniżenie wartości wynika — i w stopniu, w jakim wynika — z postępowania Klienta wykraczającego poza zwykłe stwierdzenie funkcji i charakterystyki produktu.

8. GWARANCJA I REKLAMACJE

8.1

Niektóre z produktów Firmy Handlowej "Styl" Małgorzata Szymko mogą podlegać gwarancji. Informacje o okresie gwarancji i warunkach specjalnych gwarancji dotyczących każdego produktu przedstawiono na stronie internetowej lub w niniejszym Regulaminie. Gwarancje na produkt dotyczą tylko wad fabrycznych, a nie wad wynikających z wprowadzenia zmian w funkcji i wyglądzie produktu, na przykład z jego przebudowy, modernizacji lub zmiany jego konfiguracji w inny sposób. Świadectwem gwarancji jest otrzymane przez Klienta potwierdzenie zamówienia.


8.2

Prawo do złożenia reklamacji dotyczy produktów wadliwych zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi ochrony konsumentów. Klient, który chce skorzystać z prawa do złożenia reklamacji w odniesieniu do jakiegokolwiek zamówionego produktu, powinien jak najszybciej po stwierdzeniu wady produktu skontaktować się z Firmą Handlową "Styl" Małgorzata Szymko,, korzystając z podanych na stronie internetowej danych kontaktowych.


8.3

Jeżeli reklamacja zostanie uznana, Firma Handlowa"Styl" Małgorzata Szymko, pokryje koszt wysyłki zwrotnej produktu.


8.4

Jak tylko produkt, na który złożono reklamację, zostanie zwrócony, a reklamacja uznana, Firma Handlowa"Styl" Małgorzata Szymko, zwróci Klientowi pieniądze zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie konsumentów. Firma Handlowa"Styl" Małgorzata Szymko, stara się to zrobić w ciągu 30 dni od otrzymania reklamacji, jednak czas ten może ulec wydłużeniu w zależności od natury produktu. Firma Handlowa"Styl" Małgorzata Szymko, zastrzega sobie prawo do odrzucenia reklamacji, jeżeli okaże się, że zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie konsumenta produkt nie wykazuje wad. W odniesieniu do reklamacji Firma Handlowa"Styl" Małgorzata Szymko, postępuje zgodnie z wytycznymi Krajowego Urzędu Ochrony Konsumentów lub odpowiadających mu organów w innych krajach.

9. LINKI

Firma Handlowa"Styl" Małgorzata Szymko, może podawać linki do innych stron internetowych, które pozostają poza jej kontrolą, a na stronach internetowych pozostających poza kontrolą Firmy Handlowej "Styl" Małgorzata Szymko, mogą być umieszczane linki do tej strony internetowej. Pomimo że Firma Handlowa"Styl" Małgorzata Szymko, stara się podawać linki do stron internetowych stosujących podobne zasady ochrony prywatności i zabezpieczenia jak określone w polityce prywatności Firmy Handlowej "Styl" Małgorzata Szymko,, nie ponosi ona odpowiedzialności za ochronę poufności, informacji ani danych osobowych podawanych przez Klienta na innych stronach internetowych. Klient powinien zachować ostrożność i przeczytać zapisy dotyczące danych osobowych na poszczególnych stronach internetowych.

10. SIŁA WYŻSZA

Firma Handlowa"Styl" Małgorzata Szymko, nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia wynikające z okoliczności pozostających poza jej kontrolą, na przykład wynikających ze sporu pracowniczego, aktów wojny, pożaru, uderzenia pioruna, ataku terrorystycznego, zmiany zarządzeń rządu, problemów technicznych, defektów zasilania, telekomunikacji, komunikacji za pośrednictwem komputera lub innych rodzajów komunikacji, wad lub opóźnień w realizacji usług przez podwykonawców z uwagi na wspomniane powyżej okoliczności. Takie okoliczności powodują zwolnienie z konieczności zapłaty odszkodowania lub innych środków. W razie zaistnienia jakiejkolwiek tego typu sytuacji Firma Handlowa"Styl" Małgorzata Szymko, poinformuje Klienta zarówno w momencie jej zaistnienia, jak i po jej ustaniu. Jeżeli taka sytuacja utrzymywać się będzie dłużej niż dwa miesiące, zarówno Klient jak i Firma Handlowa"Styl" Małgorzata Szymko, mają prawo wypowiedzieć umowę kupna ze skutkiem natychmiastowym.

11. ZMIANY W REGULAMINIE

Firma Desenio zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w niniejszym Regulaminie w dowolnym czasie. Wszelkie zmiany Regulaminu zostaną ogłoszone na stronie internetowej. Zmiany wchodzą w życie po zaakceptowaniu Regulaminu przez Klienta (w odniesieniu do nowego zakupu lub podczzas przeglądania strony internetowej) lub 30 dni od momentu, gdy firma Desenio poinformuje Klienta o tych zmianach. Firma Desenio zaleca jednak, by Klient regularnie sprawdzał aktualności na stronie internetowej, by wiedzieć o ewentualnych zmianach w Warunkach Ogólnych

12. ROZDZIELNOŚĆ

Jeżeli jakikolwiek zapis niniejszej Umowy zostanie przez jakikolwiek sąd, organ lub sąd polubowny uznany za nieważny lub niewykonalny, pozostała część zapisu i inne zapisy pozostają ważne i wykonalne w pełnym zakresie dopuszczalnym obowiązującym prawem. Wszelkie zapisy uznane za nieważne lub niewykonalne zostaną zastąpione odpowiednimi wytycznymi i poradami prawnymi.

13. OBOWIĄZUJĄCE PRAWO I ROZWIĄZYWANIE SPORÓW

Wszelkie spory będą w pierwszym rzędzie rozwiązywane w drodze ugody i rozmów z działem obsługi klienta Firmy Handlowej "Styl" Małgorzata Szymko,. W przypadku sporu Firma Handlowa"Styl" Małgorzata Szymko, postępuje zgodnie z decyzjami Polskiego Krajowego Urzędu Ochrony Konsumentów lub odpowiadającego mu organu w innych krajach.