Otrzymany towar ma wady lub jest zupełnie inny niż zamawiany ? Napisz do nas niezwłocznie maila z opisem sytuacji i ze zdjęciami biuro@stylexpert.pl
Reklamację możesz też złożyć w tradycyjny sposób odsyłając reklamowany produkt razem z opisem reklamacji i dowodem zakupu na adres:
Firma Handlowa"Styl" Małgorzata Szymko
ul. Zamkowa 17, 62-020 Swarzędz
tel: (+48) 698698356
e-mail: biuro@stylexpert.pl
Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez sklep przesyłki z reklamacją.
W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca natychmiast po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.